Nepaisant to, kad M. Vionnet baigė puikią siuvimo mokyklą bei buvo tobulai įvaldžiusi siuvimo amatą, ji ne tiek siuvo, kiek konstravo, savitai „lipdė“ modelius (FOTO1; FOTO2; FOTO3)

Ji dirbo tik kurdama tūrinius modelius. Tam naudojo specialias medines lėles, aplink kurias išdėliodavo audinio atraižas ir sujungdavo jas adatėlėmis.

Kai audinys priglusdavo idealiai, visa tai būdavo perkeliama ant konkrečios moters figūros. Dėl to M. Vionnet modeliai prie moterų priglusdavo lyg nulieti, visiškai prisitaikydami prie konkrečios figūros linijų.

Esminiai dizainerės eksperimentai siejami su sukirpimo technika. Ji išpopuliarino įstrižąjį kirpimą, kurį naudojant įsigudrino kurti drabužius beveik be siūlių.

Kartą specialiai jai buvo paruoštos 4-5 metrų pločio kailio atraižos, iš kurių ji kailinius kurdavo visiškai be siūlių.

Beje, būtent M. Vionnet sugalvojo palto ir suknelės rinkinius, kuriuose pamušalas būdavo siuvamas iš to paties audinio, kaip ir suknelė. Septintajame praėjusio amžiaus dešimtmetyje tokie rinkiniai buvo atgimę.

Įstrižąjį kirpimą papildė įvairūs drapiravimo būdai (FOTO1; FOTO2), daugelio jų paslaptys iki šiol neatskleistos.

Ypatingas Madeleine susidomėjimas drapiravimu atsirado po ilgalaikės stažuotės Italijoje Pirmojo pasaulinio karo metu. Ji studijavo istoriją ir architektūrą, skulptūrą ir tapybą. Antikinis stilius, kuris madoje neretai buvo panaudojamas ir iki Vionnet, ir dabar, jos kolekcijoje tartum atgimė iš naujo.

Ir reikia paminėti, kad jos drapiruotės visuomet sutapdavo su natūraliomis moters kūno linijomis bei niekuomet nepasunkindavo Madeleine sugalvotų modelių.

Su jos antikiniu stiliumi puikiai derėjo ir siuviniai, tačiau jie buvo išdėstyti tik greta pagrindinių siūlių, taip bet kokiam audiniui suteikdami aptakumo.

Po karo

Antrasis pasaulinis karas nutraukė M. Vionnet mados verslą, jos ateljė buvo uždaryta, o pati modeliuotoja liko su ganėtinai kukliomis santaupomis. Dizainerė gyveno kukliai, bet nuolat domėjosi viskuo, kad vyksta aukštosios mados pasaulyje.

Jos kūriniai pasklido po visą pasaulį ir aukcionuose buvo pardavinėjami už beprotiškus pinigus, kurių pačiai autorei netekdavo. Ir tik praėjus kuriam laikui, 2007 metais atgijo garsieji „Vionnet“ mados namai, kuriems vadovavo graikų kilmės britė drabužių dizainerė Sophia Kokosalaki.
Šių metų vasarį Matteo Marzotto (“Valentino”) paskelbė apie prekės ženklo įsigijimą, o “Vionnet” drabužių kūrėju tapo Rodolfo Paglialunga, trylika metų kūręs mados namams “Prada”, o pastaruosius ketverius - Romeo Gigli.