Prieš kelionę apie Fuerteventūrą prisiklausiau pačių įvairiausių dalykų, bet labiausiai intrigavo vienas - į Tenerifę keliauja ištroškusieji siautulingo naktinio gyvenimo, Gran Kanarijos klimatu mėgaujasi šeimos ir brandesnio amžiaus turistai, o auksiniai ir erdvūs Fuerteventūros paplūdimiai suburia nuotykių ieškotojus bei visos Europos nudistus, kurių dauguma – vyrai.

Kelionę pradėjome Kaune, nakčiai stabtelėjome Frankfurte, o kitos dienos vakare jau alsavome šiltu Fuerteventūros oru. Nuo šalia sostinės Puerto de Rosario įsikūrusio oro uosto į salos kampe įsispraudusį Corralejo miestelį, kuriame užsisakėme apartamentus, dardėjome vietos agentūroje išnuomotu automobiliu. Už savaitę sumokėjome 100 eurų – tai buvo dukart pigiau, nei siūloma viešbučiuose. Apsidžiaugėme ir išvydę benzino kainas - 0,9 euro už litrą.

Savotiškai besikeičiantys orai: žydru dangumi vieną dieną nusidriekė pilkas audros ūsas.

Vandenyno bangos čia sugena banglentininkus, o vėjas - jėgos aitvarų mylėtojus.

Viename iš paplūdimių netikėtai sutikome ir lietuvį, kuris moko turistus valdyti jėgos aitvarus ir čia gyvena jau dvejus metus.

Į salą atkeliauja žmonės, išsiilgę laukinės gamtos ir norintys pailsėti nuo didmiesčių ar populiarių kurortų šurmulio.