Kolekcijos demonstravimo metu ekrane buvo rodomi kadrai iš Giuseppe Tornatorės filmo „Baaria“, kurio veiksmas vyksta Sicilijoje.

Šiame šou buvo pastebimi pirmosios "Dolce&Gabbanos" vyrų kolekcijos atgarsiai, tačiau jis buvo ir kitoks, originalus – visų pirma dėl parinkto ryžtingų ir drąsių modelių tipažo, smarkiai besiskiriančio nuo berniukiškų vyrų, kurie vis dar karaliauja podiumuose.

Prastuomenės ir aristokratų priešpriešą Domenico ir Stefano nusižiūrėjo iš Luchino Viscončio Sicilijos epo „Leopardas“, todėl podiumu žingsniavo vaikinai, apsirengę grubaus mezgimo megztiniais, dizainerių specialiai pasendintais džinsais, taip pat trijų dalių kostiumais.

Pristatymo pabaigoje podiumą užplūdo nesiskutusių žaliūkų, vilkinčių berankovius marškinėlius, minia – visai kaip Massimo Girotti iš L. Viskončio filmo „Apsėdimas“. Būtent šis filmas prieš du dešimtmečius įkvėpė pirmosios dizainerių dueto vyrų kolekcijos reklaminę kampaniją.

Taip, laikas apsuko ratą, o mes galime pasidžiaugti, kad grįžę prie šaknų "Dolce&Gabbana" sukūrė geriausią kolekciją per paskutinius kelerius metus.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją