Andreas Lebert teigė, kad šis žingsnis – atsakas į dažnėjančius nusiskundimus iš skaitytojų dėl modelių „kyšančiais kaulais“, kurie sveria daug mažiau nei paprastos moterys.

„Nuo 2010 metų mes nebedirbsime su profesionaliais modeliais“, - pareiškė jis, pridurdamas, kad jam jau įgriso retušuoti liesų manekenių fotografijas.

„Mes rodysime moteris, kurios turi tapatybę – aštuoniolikmetė studentė, firmos direktorė, muzikantė, krepšininkė“, - sakė Lebert Hamburge, kur įsikūrusi žurnalo redakcija.

„Brigitte“ per dvidešimt metų patyrė laipsnišką skaitytojų skaičiaus mažėjimą, tačiau šis leidinys su daugiau nei 719 000 parduotais kiekvieno leidimo numeriais išlieka labiausiai skaitomas Vokietijos moterų žurnalas.

Mados industrijos nariai – nuo dizainerių iki žurnalų redaktorių ir modelių agentų – pastaraisiais metais mėgina kovoti su nulinio dydžio estetika, kuri dabar dominuoja ir kuri, kaip teigia kai kurie ekspertai, prisideda prie valgymo sutrikimų ir neteisingo kūno įvaizdžio.

2004 metais grožio produktų kompanija „Dove“ pristatė savo „Kampaniją už tikrą grožį“, kurios spaudos maketuose bei lauko reklamose pasirodė „tikros moterys“, visokių formų ir dydžių, pozuodamos su apatiniais.

2007 metais JAV Mados dizainerių taryba išleido rekomendacijas sustabdyti itin liesų modelių pasirinkimą.

Mados atstovai Madride nustatė minimalų kūno masės indeksą, o Milane sugriežtinti apribojimai. Šios pastangos tapo dar svarbesnės, kai 2006 metų lapkritį nuo anoreksijos mirė dvidešimt vienerių Brazilijos modelis Ana Carolina Reston.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją